niedoskonała mama

niedoskonała mama

pasta z awokado
lifestyle

Wegańska pasta z awokado

Zmiana nawyków żywieniowych to żmudny proces. Zwłaszcza jeśli w społeczeństwie królują określone wzorce, którymi nie tylko sami jesteśmy przesiąknięci, ale rodzina i przyjaciele, u których się gościmy. Mimo to warto próbować… Jak nie żółty ser i szynka na kanapce, to co? Dla poszukujących sycącej, smacznej, a przede wszystkim zdrowej alternatywy, proponuję istną bombę witaminową… z awokado.

Składniki:

– awokado

– 100 g ciecierzycy (ugotowanej lub z zalewy)

– 50 g pestek słonecznika

– 2 ząbki czosnku

– pół łyżeczki: rozmarynu, pieprzu ziołowego, oregano, papryki czerwonej

– szczypta soli

– łyżka stołowa oliwy

– chlebki ryżowe bez glutenu lub chleb pełnoziarnisty jako dodatek

Bez: glutenu, produktów odzwierzęcych

Trudność: szybkie, łatwe i nie trzeba długo czekać

Przygotowanie:

Wyżej wymienione składniki blendujemy na gładko, smarujemy pieczywo lub bezglutenowe wafle. Koniec.

Smacznie i zdrowe:

Awokado obok brokuła zaliczane jest do super jedzenia. To cenne źródło wapnia, żelaza – w zastępstwie produktów odzwierzęcych, ale też jedyny na świecie owoc zawierający tłuszcze. Ma silne działanie antynowotworowe, zielona miazga to istne bogactwo potasu i witaminy C.

Smacznego!

Przepis: Marta Szyszko

Comments

comments

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o